Siūlome nuomotis baro kamerą:

1. Nuoma į namus – ypač tinka persirgusiems ar sergantiems Covid19 KAINOS>
  2. Nuoma medicinos, reabilitacijos įstaigoms – galimybė panaudoti baro kamerą reabilitacijai persirgus koronavirusu KAINOS>

Baro kameros deguonies terapija apima 100% deguonies įkvėpimą esant slėgiui – tokiu būdu padidinamas kūno audiniuose ištirpusio deguonies kiekis. Hiperbarinės deguonies terapijos metu arterinis O2 spaudimas paprastai viršija 2000 mmHg, o audiniuose atsiranda 200–400 mmHg. Nors daugelį teigiamų baro kameros deguonies terapijos padarinių galima paaiškinti pagerėjus audinių deguonies kiekiui, dabar mokslo pasaulyje jau suprantama, kad hiperbarinė deguonies terapijos inicijuojami bei paskubinami regeneraciniai (audinių atsistatymo) procesai, įskaitant kamieninių ląstelių dauginimąsi ir mobilizaciją su antiapoptoziniais ir priešuždegiminiais veiksniais.

Baro kameros nuoma į namus - ypač tinka persirgusiems ar sergantiems Covid19

Nauda sergantiems koronavirusu:

• Palengvinsite koronaviruso ligos simptomus – po deguonies terapijų, tikėtina, galėsite lengviau kvėpuoti, galimai deguonis prisotins kraują;
  • Tai atstos pasivaikščiojimą lauke gryname ore – deguonies terapija suteiks malonių pojūčių kvėpuojant prisotintu deguonimi ir tai padės kompensuoti dėl saviizoliacijos draudžiamus pasivaikščiojimus lauke gryname ore;
  • Visiškai saugu – galėsite naudotis hiperbarine kamera savo namuose nebijodami užkrėsti kitų – po nuomos laikotarpio tokią kamerą kruopščiai dezinfekuosime bei paliksime reikiamą dienų skaičių be naudojimo;
  • Pagalba imunitetui – koronaviruso infekcija nuvargina imunitetą, todėl deguonies terapija gali padėti atstatyti imunitetą;
  • Aparatą saugiai atvešime į namus ir saugiai pajungsime Jūsų nurodytoje vietoje, parodysime kaip naudotis – mūsų darbuotojai bus apsirūpinę visomis reikiamomis apsaugos priemonėmis;
  • Naudotis galės visi artimieji, kurie irgi serga koronavirusu – taip sutaupysite pinigų, nes užsakant deguonies terapijas atskirai visiems – bendra kaina būtų ženkliai didesnė;
  • Maksimalus patogumas – mėgautis deguonies terapijomis galėsite Jums patogiausiu metu, o ne tada, kai šis aparatas laisvas mūsų klinikose;
  • Jausitės komfortiškiau – namuose baro kamera naudotis galėsite maksimaliai atsipalaidavę, juk sava aplinka, sava muzika, patogūs dėvėti namuose rūbai nuteiks tik teigiamai bei, tikime, deguonies terapija taps malonia sveikatinančia atsipalaidavimo forma kovojant su klastingu koronavirusu;

Hiperbarinės kameros nuomos nauda persirgusiems Covid-19:

• Saugi reabilitacija namuose – koronaviruso infekcija nuvargina imunitetą, todėl pasilikdami namie bei vengdami kontaktų mažiau rizikuosite užsikrėsti kitomis užkrečiamomis ligomis (pvz. gripu, rotavirusu ar pan.);
  • Nereikės išvykti iš namų – po Covid19 ligos pacientams būdingas raumenų susilpnėjimas, silpnesnis fizinis pajėgumas. Baro kamerą atvešime į Jūsų namus ir pajungsime Jūsų nurodytoje vietoje – Jums nereikės rūpintis nešimu, pajungimu;
  • Naudotis galės visi artimieji, kurie kartu persirgo Covid19 – taip sutaupysite pinigų, nes užsakant deguonies terapijas visiems – bendra kaina būtų ženkliai didesnė;
  • Jausitės komfortiškiau – namuose baro kamera naudotis galėsite maksimaliai atsipalaidavę, juk sava aplinka, sava muzika, patogūs dėvėti namuose rūbai nuteiks tik teigiamai bei, tikime, deguonies terapija taps malonia sveikatinančia atsipalaidavimo forma;

Tyrimų duomenimis, 13% pacientų persirgę simptomine Covid19 viruso forma po ligos nejaučia jokių liekamųjų simptomų. Bet dažnu atveju persirgus korona virusu žmones kamuoja taip vadinamas post-COVID sindromas bei jį lydintys požymiai:

-dingusi uoslė;

-dingęs skonis;

-padidėjęs nervingumas;

-galvos skausmai;

-nuovargis;

-prasta miego kokybė;

-atminties sutrikimai;

-galvos svaigimas.

Norint greičiau sumažinti arba panaikinti šiuos simptomus (o jiems įtakos turi ir ne taip greitai pats atsistatantis sumažėjęs deguonies lygis kraujyje), rekomenduotina paspartinti deguonies kraujyje lygio kilimą – ką gali padėti padaryti baro kameros deguonies terapija.

Nuoma medicinos, reabilitacijos įstaigoms - galimybė papildomoms pajamoms

Siūlome naują paslaugą – baro kameros nuomą medicinos, reabilitacijos įstaigoms. Siūlome ilgalaikę arba trumpalaikę deguonies aparato nuomą. Išsinuomojus baro kamerą, suteiksime Jums visas reikalingas žinias bei padėsime iškilsiančiais klausimais.

Baro kameros nuomos nauda medicinos, reabilitacijos įstaigoms:

• Greita galimybė užsidirbti papildomų pajamų;
  • Galimybė be didelių investicijų išbandyti naują paslaugą;
  • Lanksti kainodara – galėsite išbandyti savo paslaugos kainų ribas ir patys keisti kainodarą atsižvelgiant į paklausą;
  • Pastovi paklausa (vien oficialiai Lietuvoje sirgusių koronavirusų skaičius viršija 200.000, o ne tikrieji skaičiai, anot mokslininkų, gali siekti ir 1.000.000-1.500.000);
  • Lengva patikrinti paslaugos paklausą – galimybė esantiems įstaigos Covid19 pacientams pasiūlyti reabilitaciją po koronaviruso;
  • Maža arba minimali konkurencija (mūsų žiniomis greičiausiai Jūsų mieste tokios hiperbarinės deguonies terapijos nėra arba konkurentų yra minimaliai);
  • Lengva rasti vietą – aparatui nereikės didelio ploto;
  • Didesnė paslaugų įvairovė Jūsų klientams – į Covid19 pacientų segmentą orientuota reabilitacijos paslauga;
  • Aparato priežiūra itin paprasta ir nereikalauja specifinių žinių, todėl bet kuris Jūsų įstaigos/įmonės darbuotojas greitai perpras baro kameros niuansus – atvykę į vietą pilnai apmokysime, kaip naudotis aparatu;
  • Esant poreikiui, galime pasidalinti patarimais ir gerąja praktika dėl tokios paslaugos komunikacijos, reklamos;

Kaip deguonies terapija gali pagelbėti sergantiems arba persirgusiems Covid-19?

Koronavirusas (COVID-19) yra liga, kurią sukelia sunkus ūminis kvėpavimo sindromo koronavirusas. Nors 85% užsikrėtusių pacientų išlieka besimptomiai, 5% pasireiškia sunkūs simptomai, tokie kaip kvėpavimo nepakankamumas ir pan. Barokameros deguonies terapija buvo išbandyta kaip papildoma procedūra gydant įprastiniais metodais su tikslu bent pristabdyti deguonies kiekio kraujyje kritimą sergantiems COVID-19. Jau seniai žinoma, kad hiperbarinės kameros deguonies procedūros padidina deguonies kiekį kraujyje (padidinamas ištirpusio deguonies kiekis plazmoje). Ši (HBOT) deguonies terapija taip pat sušvelnina audinių uždegimą ir taip sumažina blogą citokinų audros poveikį COVID-19 pacientams.

Pastebėta, kad baro kameros deguonies terapija ne tik veiksmingai padidina deguonies prisotinimą pacientams, sergantiems jau žinomomis ligomis kaip pneumonija, bet užsienyje atliktų eksperimentų metu buvo pastebėtas greitesnis ir lengvesnis gijimas sergant koronavirusu. Kaip jau žinoma, didžiąją koronaviruso (Covid19) patogenezės dalį lemia per daug didelis imuninis atsakas, sukeliantis uždegimą, kuris tampa pagrindine vėlesnių infekcijos pasekmių priežastimi – na baro kameros deguonies terapija aktyviai skatina pažeistų audinių gijimą.

Keli preliminarūs tyrimai ligoninėse paguldytiems COVID19 pacientams parodė, kad sergantieji šią liga ir gavę baro kameros deguonies terapiją (HBOT) išvengė mechaninės plaučių ventiliacijos. Po šios deguonies procedūros jų kraujyje padidėjo deguonies lygis, palengvėjo kvėpavimas bei sumažėjo uždegiminiai procesai organizme. Be abejo, gydymo procesus turėtų reguliuoti gydytojai, todėl sergantiems Covid-19 prieš nuomojantis hiperbarinę kamerą į namus rekomenduojame apie tai pasikonsultuoti su šeimos gydytoju.

Persirgusių Covid-19 klientų, pasinaudojusių baro kameros deguonies terapija, atsiliepimai:

GALIU GILIAU ĮKVĖPTI

“Pradėjau lengviau kvėpuoti, anksčiau buvo sunku giliai įkvėpti. Po hiperbarinės deguonies terapijos galiu vis giliau įkvėpti ir mažiau spaudžia krūtinę”

GERIAU MIEGU

“Po kelių seansų pradėjau normaliai miegoti”

PRADĖJAU UŽUOSTI

“Pradėjau jausti kvapą”

GRĮŽO APETITAS

“Po deguonies terapijos pradėjau geriau valgyti”

TARSI MALONI MEDITACIJA

“Ten šilta, malonu, galima net užmigti – tai savotiška relaksacija, laikas su savimi”

MALONUS LAIKAS SAU: KAMEROJE GALIMA KLAUSYTIS MUZIKOS, ŽIŪRĖTI VIDEO