Įrodyta, kad hiperbarinė deguonies terapija (HBOT) ne tik veiksmingai padidina deguonies prisotinimą pacientams, sergantiems jau žinomomis ligomis kaip pneumonija, bet užsienyje atliktų eksperimentų metu buvo pastebėtas greitesnis ir lengvesnis gijimas sergant Covid19. Kaip jau žinoma, didžiąją COVID-19 patogenezės dalį lemia pernelyg aktyvus imuninis atsakas, sukeliantis uždegimą, kuris tampa pagrindine vėlesnių infekcijos pasekmių etiologija, o hiperbarinė deguonies terapija aktyviai skatina pažeistų audinių gijimą. 
Net keli preliminarūs atlikti tyrimai hospitalizuotiems COVID-19 klientams parodė, kad sergantieji koronavirusu bei gavę hiperbarinę deguonies terapiją (HBOT) išvengė mechaninės plaučių ventiliacijos. Po baro kameros terapijos jų kraujyje padidėjo deguonies prisotinimo lygis, išnyko tachipnėja ir sumažėjo uždegiminiai žymenys. Be abejo, gydymo procesus turėtų reguliuoti gydytojai, todėl mes priimame ir kviečiame tik Covid19 persirgusius asmenis. 

Atgaukite jėgas po koronaviruso!

Nemokamas deguonies terapijos seansas visiems persirgusiems Covid-19.

Tam tikrų tyrimų duomenimis, tik 13% pacientų persirgę simptomine Covid19 ligos forma po ligos nejaučia jokių liekamųjų simptomų. Dažnu atveju persirgus Covid-19 virusu žmones kamuoja taip vadinamas post-COVID-19 sindromas, kurio požymiais gali būti:

-nuovargis;

-prasta miego kokybė;

-padidėjęs nervingumas;

-atminties sutrikimai;

-dingusi uoslė;

-dingęs skonis;

-galvos skausmai;

-galvos svaigimas.

 

Norint sumažinti arba panaikinti šiuos simptomus (o juos lemia ne taip greitai pats atsistatantis sumažėjęs deguonies lygis) rekomenduotina paspartinti deguonies lygio kilimą – ką gali padėti padaryti hiperbarinė deguonies terapija (HBOT).

 

Hiperbarinė deguonies terapija (HBOT) apima 100% deguonies įkvėpimą esant slėgiui – taip padidinamas kūno audiniuose ištirpusio deguonies kiekis. Deguonies terapijos (HBOT) metu arterinis O2 spaudimas paprastai viršija 2000 mmHg, o audiniuose atsiranda 200–400 mmHg. Nors daugelį teigiamų hiperbarinės deguonies terapijos padarinių galima paaiškinti pagerėjus audinių deguonies kiekiui, dabar mokslo pasaulyje jau suprantama, kad hiperbarinė deguonies terapijos inicijuojami bei paskubinami regeneraciniai procesai, įskaitant kamieninių ląstelių dauginimąsi ir mobilizaciją su antiapoptoziniais ir priešuždegiminiais veiksniais.

Užtikriname saugumą

Užtikriname, kad baro kameroje yra visiškai saugu:

-yra užtikrinama, kad procedūromis gali naudotis tik persirgę Covid19 ir šiuo momentu pasveikę klientai;

-po kiekvienos procedūros yra vėdinamos patalpos;

-po kiekvienos procedūros yra dezinfekciniu skysčiu išvalomi vidiniai ir išoriniai baro kameros paviršiai;

-yra valdomi klientų srautai: procedūrų laikas suplanuotas taip, kad pakaktų laiko patalpų vėdinimui bei paviršių dezinfekcijai; 

Atgaukite jėgas po koronaviruso!

Nemokamas deguonies terapijos seansas visiems persirgusiems Covid-19.

Covid-19 persirgusių klientų atsiliepimai

Daugelis klientų patenkinti ir paneigia mitus, pagrindines baimes:

GALIU GILIAU KVĖPUOTI

“Pradėjau lengviau kvėpuoti, anksčiau buvo sunku giliai įkvėpti. Po hiperbarinės deguonies terapijos galiu vis giliau įkvėpti ir mažiau spaudžia krūtinę”

PAGERĖJO MIEGAS

“Po kelių seansų pradėjau normaliai miegoti”

ATSIRADO UOSLĖ

“Pradėjau jausti kvapą”

ATSIRADO APETITAS

“Po deguonies terapijos pradėjau geriau valgyti”

NEBAISU

“Jaučiausi kaip lėktuve – yra langelis, kvėpuoti lengva ir visiškai nebaisu”

GALIMA NET UŽMIGTI

“Ten šilta, malonu, galima net užmigti – tai savotiška relaksacija, laikas su savimi”

GALIMA NAUDOTI TELEFONU: KLAUSYTIS MUZIKOS, ŽIŪRĖTI VIDEO

“Procedūros metu visada žiūriu savo mėgstamus Youtube video – užsidedu ausines ir viskas”

GALIMA KARTU SU VAIKU

“Į baro kamerą tilpome kartu su mažu vaiku ir seanso metu rodžiau jam filmukus per telefoną – vaikas visiškai nebijojo ir jam net patiko” 

Reabilitacija persirgus Covid-19 - patarimai

Dusulys persirgus Covid-19

Nemažai koronavirusu persirgusių pacientų jaučia dusulį net dingus virusui. Dėl sergant prarastos raumenų jėgos bei fiz. ištvermės galite pristigti oro daug greičiau ir dažnaiu nei iki ligos. Susidaro tarsi uždaras ratas: dusulys kelia nerimą, o nerimas – stiprina dusulį. Jei Jums ėmė trūkti oro, labai svarbu išlikti ramiems ir pasitelkti į pagalbą išmoktus veiksmingiausius būdus nuslopinti dusulį. Tam turėtų padėti palaipsnis fizinio krūvio didinimas. Palengvinti savijautą užėjus dusuliui padės toliau vaizduojamos kūno padėtys.

Palengvinkite kvėpavimą po koronaviruso!

Nemokamas deguonies terapijos seansas visiems persirgusiems Covid-19.

Kvėpavimo patarimai persirgus Covid-19

Valdomas kvėpavimas – kvėpavimo treniruotės persirgus Covid-19

Ši kvėpavimo technika padės jums atsipalaiduoti ir valdyti

kvėpavimą:

  • Patogiai ir tvirtai atsisėskite;
  • Vieną plaštaką užsidėkite ant krūtinės, kitą – ant pilvo;
  • Užsimerkite (taip bus lengviau atsipalaiduoti ir valdyti kvėpavimą);
  • Susikoncentruokite ties kvėpavimu;
  • Lėtai įkvėpkite pro nosį (jeigu sunku, įkvėpkite pro burną) ir iškvėpkite pro burną;
  • Kvėpuodami turėtumėte pajusti, kad ant pilvo uždėta ranka kilnojasi labiau negu priglausta prie krūtinės;
  • Stenkitės kvėpuoti lėtai, tolygiai, kad kvėpavimui nereikėtų didelių pastangų. 

Etapinis kvėpavimas – kvėpavimo treniruotės persirgus Covid-19

Ši kvėpavimo technika padės atliekant įvairias veiklas, kurioms reikia daugiau pastangų, pavyzdžiui, lipant laiptais ar kopiant į kalną. Labai svarbu neskubėti.

  • Atliekamą veiklą suskaidykite į kelis mažesnius etapus – taip lengviau įveiksite užduotį atlikdami ją dalimis ir nejausite didelio nuovargio ar dusulio pabaigoje;
  • Prieš pradėdami bet kurį veiksmą, kuriam reikia daugiau pastangų, pirmiausia įkvėpkite

(pavyzdžiui, lipdami laiptais įkvėpkite prieš palypėdami viena pakopa aukštyn);

  • Iškvėpkite atlikdami sunkųjį veiksmą (pavyzdžiui, kai kopiate viena pakopa

aukštyn) – iškvėpimas ir atliekamas veiksmas turėtų sutapti;

Įkvėpdami pro nosį, o iškvėpdami pro burną pasilengviname kvėpavimą.

Pasinaudokite dovana – atstatykite sveikatą

Nemokamas deguonies terapijos seansas visiems persirgusiems Covid-19.

Valgymo, gėrimo ir rijimo sutrikimai persirgus koronavirusu

Po Covid-19, o ypač po intubacijos ir dirbtinės plaučių ventiliacijos gali būti sunku ryti maistą ir skysčius, nes nusilpo rijimo procese dalyvaujantys raumenys. Greičiausiai pasveikti padeda tinkama mityba ir reikiamas vandens suvartojimas. Labai svarbu atidžiau ryti bei išvengti paspringimo ir plaučių infekcijos, kai dalis ryjamo maisto patenka į kvėpavimo takus ir giliau į plaučius.

Esant rijimo sunkumams, padėti gali šie patarimai:

  • Valgydami ar gerdami sėdėkite tiesiai, niekada nevalgykite ir negerkite gulėdami;
  • Mažiausiai 30 minučių po valgio pasėdėkite, pastovėkite ar pavaikščiokite;
  • Išmėginkite įvairios konsistencijos maistą: kietą, minkštą, skystą. Rinkitės tik tą, kurį nuryti lengviausia. Iš pradžių pirmumą teikite minkštiems, lygios konsistencijos ir drėgniems maisto produktams, o kietą maistą smulkinkite į mažus gabaliukus;
  • Sutelkite dėmesį į valgymo (gėrimo) procesą – tam padės valgymas ramioje bei tylioje aplinkoje;
  • Valgydami neskubėkite – valgykite mažais kąsniais. Nuriję maistą – skystį gerkite

mažais gurkšneliais. Be abejo, prieš rydami maistą, gerai sukramtykite;

  • Prieš kandant naują kąsnį ar geriant, burnos ertmė turi būti tuščia – turite būti visiškai nuriję ankstesnius kąsnius ar gurkšnius;
  • Valgykite dažnai ir po nedaug, jei gausus valgymas jus vargina;
  • Jei valgydami ar gerdami paspringote ar pradėjote kosėti, padarykite pertrauką, kol atsigausite;

Stenkitės valgykiti sveiką maistą – tai ypač svarbu, jei jums ligoninėje buvo taikyta dirbtinė plaučių ventiliacija arba jaučiatės labai nusilpę po ligos. 

Dėmesio, atminties ir mąstymo sutrikimai persirgus koronavirusu (Covid-19)

Nemažai Covid-19 sirgusių pacientų skundžiasi dėmesio, atminties ir mąstymo sutrikimais. Dažniausiai jie praeina per keletą mėnesių, tačiau kartais tęsiasi ir ilgiau. Dėmesio, atminties ir mąstymo sutrikimus svarbu atpažinti tiek pačiam žmogui, tiek jo šeimos nariams, nes dėl jų gali pablogėti tarpusavio santykiai, bendravimas, sutrikti kasdieninė veikla, mokymasis.

Keletas patarimų, kurie gali padėti lengviau įveikti šiuos sunkumus:

  • Būkite fiziškai aktyvūs – tai tikrai padeda atsigauti smegenų veiklai. Nors dėl silpnumo iš pradžių būti fiziškai aktyviems gali būti sunku, vis dėlto stenkitės kasdien palaipsniui lengvai treniruotis;
  • Mankštinkite smegenis – čia pagelbėti gali nauji pomėgiai ar veiklos, įvairūs intelektiniai žaidimai internete, televizijoje, stalo žaidimai (skaičių, žodžių spėjimas, dėlionės/puzliai), atminties treniruotės, skaitymas. Užduočių sudėtingumą derėtų palaipsniui didinti;
  • Naudokite priminimus – kad prisimintumėte, ką esate numatę ir turite atlikti, naudokitės užrašais, lipdukais, žadintuvu ar kalendoriumi/užduotimis telefone;
  • Skaidykite veiklas į etapus – smarkiai nepervargsite, jei sudėtingas veiklas išskaidysite mažesnėmis dalimis ir jas atliksite paeiliui – taip mažiau jausite, jog tam tikros veiklos jus sekina.

Kasdienės veiklos sunkumai persirgus Covid19

Toliau pateikti patarimai, kaip susidoroti su sunkumais, kylančiais atliekant kasdienes užduotis, irgi gali padėti sumažinti neigiamą dėmesio, atminties ir mąstymo sutrikimų poveikį.

Pasveiksu po sunkios COVID-19 ligos labai svarbu vėl susigrąžinti buvusį aktyvumą. Jei po sunkios ligos nebeturite pakankamai energijos ir bet kokiai užduočiai ar veiksmui

atlikti reikia daugiau pastangų bei jėgų nei anksčiau, pasitelkite šiuos patarimus:

  • Suderinkite savo lūkesčius su galimybėmis – numatykite tik tiek, kiek realiai galite nuveikti per dieną. Neužsibrėžkite atlikti per daug užduočių. Jeigu jums labai silpna ir vargina dusulys, atsisakykite įtemptos dienotvarkės; 
  • Taupykite energiją – daugelį kasdienių veiksmų ir darbų darykite sėdėdami (jei tai 

įmanoma). Venkite veiksmų, kuriems reikia daugiau energijos: ilgo stovėjimo, pasilenkimo, aukštai esančių daiktų siekimo, ilgo tupėjimo ar pan.;

  • Įterpkite lengvesnes veiklas tarp sunkesnių. Tikrai numatykite, kad per dieną gali prireikti daugiau nei esate įpratę turėti poilsio pertraukėlių;
  • Leiskite kitiems padėti. Sunkumų gali sukelti net įprastiniai darbai: vaikų priežiūra, apsipirkimas parduotuvėje, maisto gaminimas, automobilio vairavimas ir pan. Priimkite kitų asmenų siūlomą pagalbą arba net paprašykite jų pagalbos patys;
  • Į įprastus užsiėmimus grįžkite pamažu. Nesigriebkite veiklų, kol nebūsite

tikri, kad jau esate tam pasirengę. Nebijokite paprašyti darbdavio, kad iš

pradžių skirtų lengvesnes užduotis darbe, ar suderinti, kad į darbą įsitrauktumėte

laipsniškai, o ne iškart visu krūviu. Į pamėgtas laisvalaikio veiklas taip pat grįžkite palaipsniui. 

Streso, nerimo ir depresijos valdymas persirgus corona virusu

Išgyventa sunki liga yra stipri stresinė patirtis. Ji gali reikšmingai paveikti Jūsų nuotaiką. Neretai po koronaviruso jaučiama įtampa, stresas, nerimas, baimė ar depresija (prislėgta nuotaika, liūdesys). Ligos metu patirtų neigiamų pojūčių prisiminimai gali vėl ir vėl sugrįžti. Nenustebkite, jei vis suksis slogios mintys apie patirtą grėsmę gyvybei. Nuotaiką gali pabloginti graužatis, kad nepajėgiate imtis norimos kasdienės veiklos. O gebėjimą atlikti kasdienius darbus savo gali trikdyti slogios mintys, ypač jei motyvaciją žlugdo praraja tarp lūkesčių ir galimybių. Būtent dėl to streso ir nerimo valdymas yra labai svarbi sveikimo proceso dalis. Lengviau įveikti šiuo periodu iškylančius psichologinius sunkumus gali padėti toliau aprašyti būdai.

Rūpinimasis esminiais poreikiais - reabilitacija po Covid-19

Išsimiegokite. Kokybiškai ir pakankamai miegoti yra labai svarbu. Daugelis Covid-19 persirgusių klientų skundžiasi pablogėjusia miego kokybe. Įtampa dėl ligos taip pat gali trikdyti miegą. Pasistenkite sugrįžti į buvusį miego ir būdravimo ritmą, naudokite žadintuvą. Pasistenkite nevartoti arba vartoti mažiau: kofeino, alkoholio, nikotino (rūkalų). Užmigimo ir

miego procesą palengvina specialios relaksacijos (atsipalaidavimo) technikos. Miego kokybę pagerinti gali ir mūsų siūlomos deguonies terapijos baro kameroje.

Sveikiau maitinkitės. Labai svarbu pakankamai ir sveikai valgyti. Jei turite apetito sutrikimų, pasinaudokite šioje svetainėje pateiktais patarimais arba kreipkitės į sveikatos priežiūros

Specialistus – taip pat apetitą susigrąžinti gali padėti ir mūsų siūloma deguonies terapija baro kameroje – tą patvirtina mūsų Covid-19 persirgę klientai. 

Būkite fiziškai aktyvūs. Fizinė veikla mažina stresą ir depresiją. Pradėkite nuo mažų

krūvių ir laipsniškai fizinį aktyvumą didinkite. Palaipsniui didinkite kasdieninį aktyvumą (įskaitant užsiėmimą mėgstama veikla) iki tinkamiausio jums krūvio – tai padės pagerinti nuotaiką.

Stenkitės išlikti socialiai aktyvūs, nes tai labai svarbu jūsų psichikai. Pokalbiai su artimaisiais ar draugais gali sumažinti stresą ir padėti rasti tinkamus sprendimus sveikimo periodo iššūkiams įveikti. Naudokite technologijas, jei gyvenate vieni – gyvas telefono ar interneto ryšys su draugais ar šeimos nariais padės sumažinti vienišumo jausmą. 

Atsipalaiduokite. Imkitės atpalaiduojančių veiklų (technikų), kurios jūsų pernelyg neišvargina. Psichologinę būseną pagerina nuovargio nekelianti relaksacinė veikla, pavyzdžiui: muzikos klausymas, skaitymas, dvasinės pratybos. Stresą mažina ir lėtas kvėpavimas. Jei šios užduotys jums per sunkios, imkitės jų palaipsniui, žingsnelis po žingsnelio. Beje, mūsų klientai, kurie išbandė deguonies terapiją baro kameroje pabrėžė, kad terapijos metu labai lengva užmigti – taigi pati terapija ramina ir atpalaiduoja 🙂 

Atgaukite jėgas po koronaviruso!

Nemokamas deguonies terapijos seansas visiems persirgusiems Covid-19.

Hiperbarinės deguonies kameros mechanizmas

Azoto oksido (NO) sumažėjimas dėl uždegimo sukelia kraujagyslių susiaurėjimą ir tarpląstelinių sukibimo molekulių (IAM-1) ekspresiją, o tai sustiprina uždegimą. Hiperbarinė deguonies terapija padidina azoto oksido (NO) kiekį sužeistame audinyje, sukeldama kraujagyslių išsiplėtimą ir slopindama uždegimą. Deguonies terapija taip pat skatina imuninių ląstelių fagocitozę, taip pat stimuliuoja angiogenezę, taip padėdama gydyti žaizdas.

Dėl sutrikusio hemoglobino hipoksijos mechanizmas COVID-19 ligos atveju 

Įvairių deguonies terapijų poveikis įkvepiamai deguonies koncentracijai ir deguonies patekimui į audinius

Kvėpavimo dažnis (vieno iš eksperimento gydant Covid19 pacientus duomenys):

Pre-HBOT – prieš baro kameros deguonies terapiją 

Post-HBOT – po baro kameros deguonies terapijos

Dovana – išbandykite deguonies terapiją!

Nemokamas deguonies terapijos seansas visiems persirgusiems Covid-19.

Scroll to Top